Ja selvfølgelig skal det komme "overraskelser" iblandt, og har hatt 3-4 uavgjorte kamper der jeg hatt overtaket i kampen, men når ikke greier skore mål kan man ikke vinne kamper, greit nok slikt skjer.
Men mener bare at når spillerenes form er så dårlig som i mitt nevnte tilfelle, burde det ikke være mulig. Bare det at de greier skape sjangser syns jeg er spesielt.
Men men, får vel håpe på at et mirakel skjer i neste cupkamp da.
Sitter fremdeles og ikke helt vet om og i tilfelle hva skal gjøre fremover, de spillerene jeg har sett på med tanke på å kjøpe, er enten "dårligere enn de jeg har, eller så dyre at ikke helt våger bruke "alle" pengene på 1-2 spillere.
Kanskje bare se ting litt an og prøve få inn litt mer penger ?
Vurderer jo å selge noen, men tør liksom ikke ettersom syns jeg får litt få spillere hvis skal komme en kade eller utestengelse.
Syns også er vanskelig å vurdere hvilke spillere som er gode, lese stats osv., og hva som trengs av forskjellige stats.
Kunne veldig godt tenkt meg å kunne se stats på alle spillere, ikke bare de som er tilsalgs, slik at jeg kunne lært av hva dere og hvor gode spillere dere har med tanke på spillerenes stats. Ser ikke helt grunnen til at dette ikke skal være lov å se.
Nei nå får jeg vel lese masse taktikk til neste cupkamp så ikke blir helt overkjørt og flau.