Takk så mye lordaust, for en oversiktlig og grundig oversikt/analyse og taktiske innspill.
Vil videre prøve holde samme taktiske valg og se hva som forandrer seg og prøve se hvorfor.
Justerer litt på creative freedom nå, ellers beholder jeg samme valg.
Er jo klar over at møter nye motstandere i neste kamper, og at samme taktikk ikke passer i forhold til forskjellige lag, men når noe var sapass bra denne gangen, så bør vel noe passe bra "uansett" ? Tenker på at du sier helst bør se på hva spillere jeg har og mindre på motstanderens lag.
Fikk forresten på plass en erstatter i dag for min gamle forsvarer som pensjonerer seg etter denne sesongen.
Syns begynner få "satt" et ok lag nå, men har jeg for lav snittalder på laget ? Er det fordel med 2-3 30 år+ for få inn rutine, eller betyr ikke dette så mye ?
Ser fremdeles til min frustrasjon at lag med spillere på 75 i "condition" greier prestere bedre enn jeg syns burde være mulig.
Dette er jo stort sett managerløse lag, og disse vil en jo ha vekk ? Slik som det er nå greier de lage trøbbel for managerstyrte lag som prøver satse litt, og da kan man fort miste motet når slike lag gjør det "for bra".