Et par spennende kamper i dagens runde (sett med mine øyne hvertfall).
Kjappfotkameratene møter Trollveggen som er et lag man ikke skal kimse med. De stiller med en samlet lvl på rundt 680, som er bra etter norsk standard. Minuset til Trollveggen er at det kan se ut som om de mangler en definert spillestil. På vår side har kjører vi samme vante taktikk, men må klare oss uten vår eminente AMC Simon Sumner ettersom han ble langtidsskadd nylig
Kjappfot har forøvrig vært plaget med flere lange skader denne sesongen og har i tillegg til nevnte Simon, lagets beste MC Devin Boon ute med sin andre 30+ skade.
Den andre, og viktigere kampen, står mellom de to titteljagende lagene Brummington og Sjølies. Begge må vinne, ingen kan tape skal de holde tritt med Vålerenga som forventes å ta nye 3 poeng i dag. Brummington på sin side har hjemmebane og har i tillegg nylig forsterket laget med to solide lån. Sjølies har, etter mitt syn, ikke helt levd opp til forventningene hvorpå jeg mener de har et bedre lag på papiret enn hva de har klart å prestere sålangt. Brummington vinner denne.