Gratulerer med serien Brummington! Vel fortjent, desverre. Kan ikke se hvem som skal kunne hamle opp med laget ditt, med lvl 800 er du et godt stykke forran resten av oss, men mye kan jo skje....
Regner med du satser på WCC neste sesong?
For min egen del så er jeg godt fornøyd med sølvet, men ergrer meg over enkelte poengtap og selvfølgelig disponering av mots. Skulle gjerne vært med helt inn i cupen, men er glad det ikke er Brummington som stikker av med den og.
Har solgt unna en del viktige spillere og har bra med penger på bok. Har også noen gode talenter på vei opp og frem, men de trenger nok en sesong til på seg ennå. Får se hva som dukker opp i akademiet neste sesong og hvilke free players som er tilgjengelig. Trenger sårt en ny keeper ettersom min gamle trofaste nå trilles rundt i rullestol og redder mål vha tankens kraft... 0 i pace. Trenger og en backup AML, men det er ikke kritisk. Ellers så er jo stallen tynn på enkelte områder, men regner med at det kommer inn en eller to.
Gratulerer og til de andre lagene og takk for at dere er med og gjør spillet interessant. Spesielt gjelder dette Sjølies, Vålerenga og Trollveggen, men også andre er på vei og det er bra! Stå på!