Author Topic: NT / NT U21  (Read 48 times)

JM3

• Youth team
  • *
    • View Profile
NT / NT U21
« on: August 12, 2019, 01:47:52 PM »
Eens iets posten in dit forum :-) Het was/is een beetje improviseren de laatste 2 campgnes U21. Er komt zeer weinig talent bovendrijven in België

Vandaar ook weer deze absurde opstelling tijdens deze qualificatie. Alle talent bevindt immers op de flanken.
In het centrum aanvalled heb ik alleen 7 en 8en (MC, ST). Desondanks doen we nog altijd mee voor qualificatie.

Hyacinthe Bonnay (7)      

Freek Courtemanche (11)   Glenn Zegher (9)   Frank De With (9)   Yente Frank (8 )

Gérald Coumans (10)           Maria Schroeder   (7)             Thomas Zeelen (10)

Edgard Dreesens (9)                                      Alwin Ceulemans (9)

Myatt   (8 )

Next gen U21. Ik ga denk ik een laatste keer voor herverkiezing na dit seizoen. Dat zou met deze spelers gebeuren.
Die zou ik dan ook klaarstome vanaf volgende seizoen friendlies. Sommige worden ook al klaargestoom bij NT van Zombie (Zoals Schlimme) .

En opnieuw een vrij onorthodoxe opstelling kondigt zich aan  :P

Wang (GK)7   

Meeuwsen (DR)10    Zegher (DC)9    Arnoud Aperlo(DC) 9   x? (Geen enkel talent beschikbaar tot nu toe)

Meindert Muyters (DMC)10      Mathis Huysegems (DMC)10

x? (niemand tot nu toe)                          Aldric Schlimme   (MC)    9                       

Marc Favreau (AMC)   9

Raffael Rompa (FC) 10                    Horst De Sauveterre (AML) 10