Oyuncuların yetenekleri her gece saat 12:00 d’de yapılan güncelleme sırasında değişikliğe uğramaktadır. Oyuncular hergun ufak miktarlarda değişmektedir. Bu değişiklikler ne zaman tam 1 puan değerine ulaşırsa o zaman oyuncunun yeteneğı olarak gösteriliyor.
Şu şekilde açıklayalım. İki oyuncumuz var pas değeri 14 olan. Bu bize gosterilen değer. Ancak oyuncuların gerçek değerleri farklılık göstermektedir. Birinin değeri 14.08 iken diğeri 14.83 olabilir.
Oyuncuların gelişimi şu koşullara bağlı
1. Oyuncunun gelişim oranı (Progress rate). Bu oran gözlemciler tarafından ortaya çıkarılmaktadır. En önemli factor budur.
2. Antrenörün ilgili konudaki yeteneği.
3. Bazı tesislerinde gelişimde etkisi var.(fitness ve ya training grounds gibi)
Ayrıca farklı yaş gruplarında bu gelişim oranı değişmektedir.Bu değişiklikler aşağıdaki listed verilmiştir.
-
17 yaş altındaki oyuncular normal gelişim oranlarına ek olarak
0.8 bonus almakta.
-
19 yaş altındaki oyuncular normal gelişim oranlarına ek olarak
0.5 bonus almakta.
-
21 yaş altındaki oyuncular normal gelişim oranlarına ek olarak
0.2 bonus almakta.
-
30 yaş üzerindeki oyuncular ise normal gelişim oranlarının
%50’sinden yararlanabilmektedir. Ayrıca bu yaş grubunun yeteneklerinde düşüş olma olasılığı var.Bu olasılık yaşı ilerledikçede artmakta. Eğer oyuncu
33 yaşını geçmiş olursa emekliye ayrılma ihtimali vardır.
GLOBAL FORUMDAN CEVIRILMISTIR : http://forum.gokickoff.com/index.php?topic=24.0
Belirli Yetenek Bu özellik oyuncularınız belirli yetenklerine yönelmenizi sağlamaktadır ve normal antreman yapısına nazaran tek bir yeteneğine odaklanmanızı sağlar. Ancak her artının oldugu yerde birde eksi değer olması gerekir. özel bir yetenek belirlediğimizde normalde alacağı antreman kazancının %75'ini almaktadır.
Ancak bu %25'lik ceza puanı antreman tesislerinizin 4. seviye olan "İyi" seviyesine ulaşmasıyla geçersiz olmakta ve %100 antreman puanı almaya başlar oyuncunuz. Bu ceza puanı kondusyon çalışmaları içinde geçerlidir. Güç, Hız, Dayanıklılık, vs. özellikleri "kondüsyon merkezi"nde çalışldığı için bu antremanlar içinde cezanın ortadan kalkması için Kondüsyon Merkezinin 4. seviyeye ulaşması gerekmektedir.
Antreman Yükü/Yoğunluğu
Ayarlanabilen 4 secenek vardır. Bu seçenekler ve özellikleri şöyledir.
Hafif(Light) : Oyuncun antreman sırasında sakatlanma riski yoktur. ancak oyuncunun kötü bir antreman seansı geçirme şansı %50'dir.
Orta(Medium) : Oyuncunun sakatlanma şansı çok düşüktür.Tabiki bu şans oyuncunun sakatlanma olasılığıyla dogru orantılıdır. Oyuncunun kötü ve ya iyi antreman alma şansı sırasıyla %5 ve %3'tür.
Ağır(Heavy) : Oyuncular için biraz daha riskli bir antreman ağırlığı. Oyuncunun iyi antreman alma şansı %12'dir. ayrıca %3 antreman bonusu almaktadır.
Çok Ağır(Very Heavy) : Oyuncuların sakatlanma riski yüksektir.Oyuncunun iyi antreman alma şansı %30'dur. ayrıca %10 antreman bonusu almaktadır..
Antreman yogunluk farkları olurda bunların kondusyona etkisi olmadan olurmu hiç ? Aşağıdaki değerler oyuncuların günlük alacakları kondusyon artışlarını göstermektedir.
Hafif(Light) , +3 %
Orta(Medium) , +3 %
Ağır(Heavy) , +1%
Çok Ağır(Very heavy) , -1 %