Fint lite dessverre.
Men antall managere holder seg overraskende stabilt.
Men bra å se deg tilbake her.
Du har fortsatt lag i X11 og Rockingsoccer eller?
Har nok aldri hatt lag på verken X11 ( som jeg faktisk ikke har hørt om en gang) eller rockingsoccer, så du må nok ha hatt forvekslet meg med noen.
Har hatt en lang pause fra managerspill generelt. Gikk lei, i tilleg til at jobb og skole fikk meg til å glemme hele greia gang på gang.
Sluttet med alle de "spillene" TM, Freekick og Hattrick som jeg hadde lag hos på i en årrekke, en god stund før jeg la skoa på hylla her, men dalende interesse, samt mangel på motivasjon til å gjøre ferdig oversettelsen til ett spill som ikke helt fanget interessen min nok over en lang nok periode gjorde at jeg forsvant herfra også..
Men synes at det lille, men gode norske miljøet vi klarte å skape her er ganske bra, og ganske morro at brukerbasen stort sett lever enda.
Pr. er det vell 1 nytt managerspill som fanget interessen min, og har gjort at jeg har fått litt sansen for sjangeren igjen. Stillte jo så klart opp som oversetter der også, men toolsa og motivasjonen er hakket bedre, samt mer dødtid ( i tillegg til at jeg er møkk lei FM
)