Hei alle sammen!
Ønsker med denne tråden rett og slett å bli valgt som landslagstrener ved neste valg. Kjedelig å følge VM uten å ha våre beste menn med, noe de skal være om 2 sesonger.
Ser man tilbake i denne tråden vet dere hvordan jeg kommer til å prioritere - trene deres største talenter (som er aktuelle for U21/A på sikt) i den første sesongen, samtidig som jeg skal gi de som skal være med i VM- kvalifiseringen erfaring. Dette er noe som skapte en viss debatt når jeg begynte å gjøre det i min forrige periode som landslagstrener, men som "alle" gjør i dag.
Dere vet hva dere får av meg. En aktiv manager som fortsatt er i en læringsprosess. Jeg kan mye om GKO, men har fortsatt mye å lære. Det finnes altså bedre managere enn meg. Jeg kan uansett skilte med avansement i WCC, som eneste norske lag, senest denne sesongen. Laget jeg tapte mot (som jeg antakelig hadde slått om de ikke hadde motset) ble slått ut i semifinalen.
Jeg gråter ingen tårer om dere går for en annen kandidtat, men håper dere velger en manager som ønsker/har tid til å få det beste ut av landslaget.
Fortsatt godt nytt år,
Tom André, Sjølies Fotballklubb