Author Topic: Nasjonal Cup  (Read 5288 times)

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
Nasjonal Cup
« on: September 20, 2011, 05:37:49 PM »
En tråd som kanskje burde vært åpnet for en stund siden.
Det er i ferd med å tilspisse seg i den nasjonale cupen og de fleste lagene som er igjen har kommet seg hit ved flaks eller ved at managern er aktiv. Noen aktive lag har også blitt slått ut og det er kun 2 lag fra Toppserien igjen, men da også de antatt 2 beste...  :-X

Neste runde:

(B-2) FK Bærum    vs    CrazyFrenzyz (B-3)
(B-1) Tottingham    vs    Brummington (Top Level)
(Top Level) Kjappfotkameratene    vs    FC Havn (B-2)
(B-3) Sjølies Fotballklubb    vs    FK Mandalskameratene (B-3)

Hvem vil gå videre til neste runde og hvem tar trofeet hjem i år?

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
Re: Nasjonal Cup
« Reply #1 on: September 22, 2011, 07:38:56 PM »
FK Bærum: Har som Lordaust sier veldig gode spisser, men kun en av de som scorer og de er nok avhengig av Leifssonskal de gå videre. Ellers har de noen ok spillere og en manager som er noe aktiv. De har gjort det bra i serien og ligger ann til å rykke opp til Toppserien. De møter...

CrazyFrenzyz som desverre har en inaktiv manager. Det vil trolig sette en stopper for Frenzyz's cuptriumf. Frenzys har noen gode spillere, men mangler profiler og har gjort det dårlig i serien så langt.

Tottingham har en manager som logger inn en gang hvert skuddår. De gjør det dårlig i serien og har et helt lag med misfornøyde spillere... ikke bra. Forøvrig så er de svak offensivt og har ikke mye å spille på, mangler profiler og vil nok ryke ut av cupen så det suser!

Brummington: Så var det Lordaust og Brummerne hans. Et knallsterkt lag, faktisk ranket som nr 12 i verden. De røk desverre ut av den internasjonale cupen etter en god prestasjon og kan nå konsentrere seg om hjemlige trofeer. Serien er så godt som sikret så de vil nok satse alt på å vinne også cupen. Med sterke spillere og mange valgmuligheter med en bred stall, ledet ann av en formsterk Ezio Armonni, vil nok Brummington by på problemer for selv de sterkeste.

Kjappfotkameratene: Skal ikke si så mye om meg selv. Mener jeg har et sterkt lag, dog er bekymret for bredden i stallen og denne må forsterkes på sikt. Jeg har som mål å sikre andreplassen i serien, men i cupen vil jeg satse alt! So be ware! ;)

FC Havn: Ledes av nok en inaktiv manager. Et ganske jevnt lag, men som Lardaust også påpeker ingen profiler. De har også vært svake i serien

Sjølies Fotballklubb ledes av en aktiv manager og har et jevnt bra lag. Gjør det bra i serien og vil trolig rykke opp. Et lag å se opp for.

FK Mandalskameratene leder serien sin uten å ha de helt store spillerne. Vil nok også rykke opp og har en aktiv manager, bra! Må forsterke laget skal de klare storeslem, men kanskje manageren har noen ess i ermet?

Vil si meg enig i Lordausts tipping og tror Bærum, Brummington, Kjappfot og Mandalskam går til semifinale. Kjappfot og Brummington er klare favoritter og vi satser på en thriller finale!

tommen

• National Team
    • View Profile
« Reply #2 on: September 26, 2011, 05:06:03 PM »
Hei og velkommen til meg selv på forumet!

Er manager for Sjølies Fotballklubb og skal i dag opp mot MFK for tredje gang siden jeg startet spillet (runde 9 i serien). MFK var min aller første motstander i en kamp vi vant 1-0. Møtte de også forrige uke, og da ble det 4-0. Allikevel fair at dere ser på de som favoritter i dagens kvartfinale.

Det skal sies at jeg ikke heeeelt vet hva jeg gjør her inne enda, men lover å gi det en sjanse. Sees forhåpentligvis både i semifinale og toppserie neste sesong.

tommen
Manager of Sjølies Fotballklubb (Norway)
League Winner season 18, 29, 30, 31 and 32. 
Cup Winners season 4, 9, 13, 15, 16, 18, 20, 23 & 28.
30 wins in TL season 18 Norway.
The WORLDS second richest club

tommen

• National Team
    • View Profile
« Reply #3 on: September 26, 2011, 05:31:03 PM »
Landslagsdebut? Er han så god da? Uansett utrolig artig. Min klart beste spiller så langt.

Forøvrig noen tips om hva jeg bør gjøre med laget mitt og hva jeg bør prioritere sånn ellers? Send meg gjerne en PM. Og beklager feil bruk av tråd.

MisterMFK

• Youth team
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: September 27, 2011, 11:52:44 AM »
Det var ikke en god match frå MK. Men til slutt er det bare resultat som teller.

Nå i semifinalen mot Brummington, som kunne være vanskelig.
« Last Edit: September 27, 2011, 11:55:55 AM by MisterMFK »

tommen

• National Team
    • View Profile
« Reply #5 on: September 27, 2011, 12:38:35 PM »
0-1 mot MFK holdt dessverre ikke til noe avansement, men vi kan ikke si oss annet enn særdeles godt fornøyd med kvartfinale i debutsesongen allikevel.

Lykke til videre til de 4 gjenstående lagene, og takk for kampen til MisterMFK!

tommen

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
« Reply #6 on: September 27, 2011, 01:09:49 PM »
Da var det duket for semifinale! Såvidt jeg gikk videre, tross bra overtak, men seier er seier :) Ble ikke Brummington i semifinalen heller, kan det være det blir en aldri så liten finale? Man skal aldri si aldri, cup ER cup, og det er ingen garanti for at verken jeg eller lordaust går videre, men jeg vil satse 100% på seier i cupen!

Girolamo Lippi, min venstreback og en av de viktigste spillerne, ble desverre skadet i kampen, men heldigvis bare i 5 dager så han bør være klar igjen snart :)

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
« Reply #7 on: October 03, 2011, 05:26:38 PM »
 Girolamo Lippi er klar igjen og tilfører en viktig defensiv trygghet til laget! I kveld er det duket for semifinaler i cupen og vi spiller mot et offensivt bra FC Bærum. De sliter dog noe defensivt og vi vil prøve å utnytte denne svakheten. En av våre defensive midtbanespillere, Jon Hansen, er suspendert og spares derfor til Cupfinalen. Det gjør at vi må endre noe på lagoppstillingen, men satser på å komme seirende ut fra dagens kamp også!

Heia oss!

Charlie249

• Youth team
  • *
    • View Profile
« Reply #8 on: October 09, 2011, 11:26:00 AM »
Lykke til i finalen begge to  8)

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
« Reply #9 on: October 10, 2011, 01:03:06 PM »
Da var det duket for cupfinale mellom Kjappfotkameratene og Brummington. En kamp med nebb og klør mellom Norges antatt 2 beste lag! Brummington vant cupen sesong 2 og er seriemestere i år. Kjappfotkameratene på sin side vant serien sesong 2 og cupen sesong 1.

To gode lag, måtte den beste vinne! :)