Author Topic: Youth Players sesong 5!  (Read 2438 times)

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
Youth Players sesong 5!
« on: February 26, 2012, 06:43:11 PM »
Heisann!
Jeg for min del er interessert i å høre litt hva andre har klart å trekke opp av hatten. Om du har lyst å dele dette med alle andre er opp til deg, men for min egen del har jeg ingen grunn til å holde igjen :)

Fra mitt akademi, som er Good har jeg denne sesongen fått frem:

- 3 DC, 1 DL, 1 DMC, 2 FC
- 3/5/3, 3/7/2, 2/5/3, 3/6/4, 3/3/2, 2/4/2, 3/7/5

Egentlig ikke veldig fornøyd... kan hende jeg er kravstor, men skulle gjerne sett 8-9 tallet på noen :/ Dårlig PR på de fleste, etter min mening, og de eneste som egentlig er verdt å ta vare på er 3/6/4 og 3/7/5, men jeg får se hva jeg gjør.

Andre som har lyst å dele? :)

iviroger

• Professional team
  • **
    • View Profile
Re: Youth Players sesong 5!
« Reply #1 on: February 28, 2012, 08:35:03 AM »
Jeg hadde tenkt å vente med opptrekket til jeg har fått oppgradert akademiet til OK.  Det vil koste 1.000.000. så dette vil ikke skje før mot slutten av sesongen.
Noen ideer dere andre, er det sjanser for at trekkene blir bedre om jeg venter ?

Drahcir

• All Star Team
    • View Profile
« Reply #2 on: February 28, 2012, 11:07:23 AM »
Teoretisk sett skal de jo bli bedre... skjønt jeg er mer fornøyd med de jeg trakk opp forrige sesong og da var akademiet et nivå dårligere så det er vel ingen garanti. Det en vet er hvertfall at du mister en sesong med trening på de eventuelle prospektene du ikke trekker opp nå... Men det må du nesten avgjøre selv :)

iviroger

• Professional team
  • **
    • View Profile
« Reply #3 on: March 03, 2012, 07:30:40 PM »
Leste nå idag at andre managere er meget missfornøyd med trekkene etter at de oppgraderete akatemiet :-\

Skal jeg virkelig bruke pengene på noe annet ?
Hvilke erfaringer har der andre ?