FK Bærum: Har som Lordaust sier veldig gode spisser, men kun en av de som scorer og de er nok avhengig av Leifssonskal de gå videre. Ellers har de noen ok spillere og en manager som er noe aktiv. De har gjort det bra i serien og ligger ann til å rykke opp til Toppserien. De møter...
CrazyFrenzyz som desverre har en inaktiv manager. Det vil trolig sette en stopper for Frenzyz's cuptriumf. Frenzys har noen gode spillere, men mangler profiler og har gjort det dårlig i serien så langt.
Tottingham har en manager som logger inn en gang hvert skuddår. De gjør det dårlig i serien og har et helt lag med misfornøyde spillere... ikke bra. Forøvrig så er de svak offensivt og har ikke mye å spille på, mangler profiler og vil nok ryke ut av cupen så det suser!
Brummington: Så var det Lordaust og Brummerne hans. Et knallsterkt lag, faktisk ranket som nr 12 i verden. De røk desverre ut av den internasjonale cupen etter en god prestasjon og kan nå konsentrere seg om hjemlige trofeer. Serien er så godt som sikret så de vil nok satse alt på å vinne også cupen. Med sterke spillere og mange valgmuligheter med en bred stall, ledet ann av en formsterk Ezio Armonni, vil nok Brummington by på problemer for selv de sterkeste.
Kjappfotkameratene: Skal ikke si så mye om meg selv. Mener jeg har et sterkt lag, dog er bekymret for bredden i stallen og denne må forsterkes på sikt. Jeg har som mål å sikre andreplassen i serien, men i cupen vil jeg satse alt! So be ware!
FC Havn: Ledes av nok en inaktiv manager. Et ganske jevnt lag, men som Lardaust også påpeker ingen profiler. De har også vært svake i serien
Sjølies Fotballklubb ledes av en aktiv manager og har et jevnt bra lag. Gjør det bra i serien og vil trolig rykke opp. Et lag å se opp for.
FK Mandalskameratene leder serien sin uten å ha de helt store spillerne. Vil nok også rykke opp og har en aktiv manager, bra! Må forsterke laget skal de klare storeslem, men kanskje manageren har noen ess i ermet?
Vil si meg enig i Lordausts tipping og tror Bærum, Brummington, Kjappfot og Mandalskam går til semifinale. Kjappfot og Brummington er klare favoritter og vi satser på en thriller finale!