Osnove
KreditNAPOMENA:Energija2% ili podizanje morala sa
very poor ili
poor na
Okaymali (S),
srednji(M) ili
veliki(L)Energija se dopunjuje na svakih 6min za 1. Moral -Very poor
-Poor
-Okay
-Good
-Very Good
-SuperbOkay. Ako pobe?ujete igra?ima ?e moral rasti.
NAPOMENA:Kondicija92%3%.
Kondicija razli?ito opada u zavisnosti od takmi?enja:
StadionVery Bad --> 8 G/seat
Bad --> 9 G/seat
Okay --> 10 G/seat
Good --> 11 G/seat
Very Good --> 12 G/seat
The Best --> 13 G/seatZa 3 najbolje divizije svake zemlje, na svakom me?u je zagarantovan minimalni broj gledalaca.
Top Ligi--->20000
ligi-B------>15000
ligi-C------>12000 7000 mesta, bi?e samo
7000 gledalaca na svakoj utakmici.
OsobljeImate mogu?nost da zaposlite:
5 trenera
1 skauta
1Attacking
Defending
Goalkeepers
Shooting
Setpiece
Ball Control
Tactical
Aerobic
Fitness
Menta
Working with Youngsters100%"Treneri" u kartici
"Trening" menija. Ako je optere?enje trenera
proficiency, on je
100% efikasan.
Postoje 4 nivoa trenera
1. 10.000 G
2. 100.000 G
3. 700.000 G
4.. 120 kredita NAPOMENA: Ve?ina menadzera nemaju skauta i fizioterapeuta nadogradjenog jer su preskupi, dok nesteknete iskustvo nemojte kupovati. Taktika--> Retko,podrazumevano i izrazito
-
Tr?anje sa loptom--> Retko, podrazumevano i izrazito
-
U kaznenom prostoru -"Filozofija" podesite timsku filozofiju. (
Stajanje --> dosledna igra,
Dinami?na --> Igra na sre?u )
Standing philosophydynamic philosophy-"Strategija"-"Stil dodavanja"Kra?i: Korisnik treba da izabere ovu strategiju, ako misli da mu je vezni red bolji od veznih igra?a protivnika.
Dodavanje po zemlji:-Kreativnost
-Bez lopte
-Dodavanje
-Tehnika
-Timski rad
Dodavanje visokih lopti:-Kreativnost
-Bez lopte
-Centriranje
-Tehnika
-Timski rad
-"Kreativna sloboda"-"Zatvaranje" podesi kako se tvoj tim kre?e ka protivni?kom igra?u.
Skilovi bitni za zatvaranje:Igra?i koji se koriste (FR,FL,AMR,AML,AMC,MC, MR, ML, DMC, DMR, DML, DL, DR)
Igra?i koji se koriste (FR,FL,AMR,AML,AMC,MC ,MR, ML, DMC, DMR, DML, DL, DR)
-"Uklizavanje" podesite koliko jako da odvojite protivnika od lopte, koliko jako da se zaustavi igra? koji je krenuo prema golu i koliko jako da se spre?i igra? da sprovede u delo ono sto je zamislio.
-"Markiranje"Zone(zonsko markiranje)Igra?i koji se koriste (MC, MR, ML, DMC, DMR, DML, DL, DR, DC)
Ubrzanje, Pozicioniranje, UklizavanjeMan marking(Markiranje ?oveka)Team Use AVG (MC, MR, ML, DMC, DMR, DML, DL, DR, DC)
-"Centriranje" podesite plan centriranja.
Drill Cross (By line) Brze lopte na prvu stativuFloat Cross (By line) centriranje na drugu stativu-"Kretanje" podesite pokrete tima.
Igra?i koji se koriste ( MC ,MR, ML, AMC, AMR, AML, FC, FR, FL)
Igra?i koji se koriste ( MC ,MR, ML, AMC, AMR ,AML ,FC, FR ,FL)
-"Defanzivna linija"-"Fokus dodavanja" -"Kontra napad"
-"Ofsajd zamke"Skilovi bitni za ofsajd zamke:-Pozicioniranje
-Ubrzanje
-Odluke
-Timski rad
Slobodni udarciIzvo?a?a kornera, bitni skilovi:-Prekidi
-Centriranje
Izvo?a?a penala, bitni skilovi:-Target man-Target man-marker***Pitanja***Postavljanje izmena?U delu taktike u dnu strane imate opciju
Add new instructionsEfekat igra?e profesionalne pozicije?Kod svih igra?a kad otvorite njegov profil vide?ete na terenu ta?ke u raznim bojama:
-
Zelena---> visoku stru?nost na datoj poziciji
-
Crvena---> neznanje na prikazanoj poziciji
Bez boje -> uti?e na radne karakteristike
10%Crvena(Awkward) -> uti?e na radne karakteristike
7-8% -> uti?e na radne karakteristike
4-5%Tamno zelena (Accomplished) -> uti?e na radne karakteristike
2-4%Zelena (Natural)