Hei alle sammen.
Har ikke hørt så mye fra meg på en stund nå, vært veldig opptatt med jobb og salg av eiendom.
Men ferdig med det nå, så har en god del mer tid til delta her.
Når det gjelder stillingen som U21 trener, så synes jeg det virket interessant.
Men om jeg duger er en annen sak, men noe erfaring har jeg vel greid å ta med meg, dessuten er det vel mulig diskutere/spørre om råd både her og direkte til rutinerte managere.
Det som jeg syns er litt rart, er at ikke den enkelte manager blir gjort oppmerksom på at deres spiller/spillere er tatt ut på U21 laget, gjelder A-landslaget også.
Jeg hadde "plutselig begge spissene mine på A-landslaget uten å ha sett det. Det burde vært en automatisk beskjed som gikk ut til managere når deres spiller/spillere ble tatt ut.
Ja jeg vet, burde følgt litt bedre med da.
Jeg syntes også var interessant å lese rapportene fra landslagskampene som eksisterte en stund tilbake, kan vel forstå at med lite tilbakemeldinger/kommentarer, så kunne det vel virke bortkastet.
Håper dette kan komme tilbake, begge landslagene, uansett hvem som er/blir managere.
Det var også synd å se at Drachir slet sånn med å få managere til å ha spillere i form til kamper, det bør kanskje satses like mye på de spillerene som holdes i form enn de aller "beste", ikke misforstå, de beste bør spille, men man skal vel også prøve vinne kamper ?
Ja ja, det er visst enten eller med meg, ikke et ord på flere måneder, så kommer det mye på en gang..he he.
Lykke til med valg av U21 landslagstrener.
Charliexx9