National Forums (L-P) > Norway

Divisjonstr�d: Liga A/Top Level

(1/38) > >>

Kola:
Managerene i Eliteserien kan diskutere her.

Drahcir:
Heisann!
Vi i kjappfotkameratene fikk en sterk seier mot Idapool p� hjemmebane i forrige runde, men n� venter serieleder og favoritt Brummington p� bortebane.  ::) Det blir nok en t�ff kamp, men jeg h�per vi skal kunne klare et poeng der og.

Har hatt en tr�blete start p� sesongen etter fjor�rets seriemesterskap, og med f�r forsterkninger kan det se ut som en plass blant de 3-4 f�rste er v�re m�let. Hadde imidlertid v�rt fint � kapre 2.plassen  8)

Drahcir:
Hehe :p
Du m� jo ikke si det! Her har jeg trodd at jeg faktisk klarte � holde deg til 0-1 ogs� var det bare B-laget jeg m�tte :p Jaja, greit resultat, men hadde v�rt fint � f� med seg et poeng. Synd jeg trykte vekk "Match of the season"...  :)

Kola:
S� hvem av dere to stikker av med b�tta neste sesong da? Eller blir det en overaskelse kansje? Hvem vet :P

Drahcir:
Blir nok ikke mange fasilitetene tror jeg :) Trenger spillere, rett og slett for � stille lag (nesten) og kommer til � bruke pengene p� spillerkj�p. Har akkurat gjort mine f�rste 3 kj�p:
- Cyrus Samuelson (1969807) En veldig god venstreback. Har ogs� fra f�r en god venstreback, men vil n� kunne variere for � stoppe Ezio ;)
- C�saire L�vesque (1876897) En bra DMC som nok vil ta over plassen til tidligere faste Johannes, men n� har jeg og en backup :)
- Hormoz Ghanem (1991591) MR/AMR som trolig vil ta plassen til Sverre Wang. Sverre har gjort sakene sine bra, men n�r ikke helt opp. Vil dog v�re en god backup her.

Har brukt 1,5mill s�langt, men har enn� noen sm�kroner og rutte med. Tenker det er keeperplassen som m� forsterkes neste.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version